søndag 23. august 2009

Den store gladnyheten

Den store gladnyheten ventet på meg i postkassen da jeg kom tilbake fra Kenya: Arbeids- og oppholdstillatelsen er innvilget!!! Nå er Justus i full gang med å tømme huset, pakke koffertene og ordne alt det praktiske som må ordnes før de kan flytte hit. Jeg pakker og ordner også, slik at det skal være plass i skap og skuffer når de kommer. Gleden over at vi endelig har fått familiegjenforeningen kan ikke beskrives. Det får det være opp til hver enkelt å prøve og tenke seg til hvordan det kjennes å slippe å vente mer og å endelig få lov til å være sammen når og slik vi selv vil.

8 kommentarer:

Solrun sa...

Det er så KONGE! Me gler oss med dåke!

Brit Lise - nå i Norge.... sa...

Fantastisk!! Gleder meg med dere!! Skal muligens en tur til Bergen i oktober. Kanskje vi kunne møtes?? Brit Lise

Hilde sa...

åh FANTASTISK!!!

Reidun - Norge/Afrika sa...

HONGERA SANA

Anonym sa...

Det er herlig!!!
Klem fra Ingvild

Anonym sa...

Så godt å høyre! Tilrår ein familieutflukt til Hardanger ein gong......
Anna Mette

Anonym sa...

Heisann! Her er det lenge siden jeg var innom. Gratuerer med arbeids og oppholdstillatelse for Justus. Dere er vel gjenforent nå, eller?
Knut Ole

Marthe Dorthea sa...

Hei Bodil =) Utrolig bra blogg :D !